Jelenia Góra - Siedlęcin

Wycieczka rowerowa z Jeleniej Góry do Siedlęcina połączona z godzinnym pływaniem kajakiem po Bobrze. Film ukazuje Jeleniogórski Trakt Śródmiejski (z pięknymi zabytkowymi kamieniczkami i kościołami), Borowy Jar – malowniczy przełom tej rzeki i schronisko Perłę Zachodu. Nagrywałem od Dworca Głównego. Trasa wiodła najpierw ulicami 1-Maja i Konopnickiej oraz przez Plac Ratuszowy. Następnie – obok Galerii Nowy Rynek, pod wiaduktem drogowym w kierunku Zespołu Szkół „Mechanik” i Wieży Krzywoustego. A dalej już malowniczym szlakiem pieszo-rowerowym nad Bobrem. W Siedlęcinie – w bezpośrednim sąsiedztwie Wieży Książęcej znajduje się kajakowa przystań. Tam wypożyczyłem kajak i popłynąłem w kierunku tamy we Wrzeszczynie. Z braku czasu zawróciłem po pokonaniu 1/4 drogi. Jednak udało mi się zarejestrować jeden z piękniejszych odcinków naszej rzeki – z wysokimi i zalesionymi brzegami. Ten filmik trwa 15 minut. Może dla kogoś przydługi. Jednak warty moim zdaniem obejrzenia. Przedstawia przecież nasze miasto z perspektywy rowerzysty zwiedzającego najpopularniejszy deptak i perłę spacerową (znany gościniec nad Bobrem), która znajduje się o rzut kamieniem od centrum.





Podobne tematy:

Wiosna w Borowym Jarze
Najnowsze filmy o Jeleniej Górze i okolicach

Popularne posty